Klantenservice en FAQ

Klantenservice Verpleegkundigeshop.nl

Betalen van uw bestelling:
Betalen gaat bij ons eenvoudig en veilig. U kunt kiezen uit betalen via iDEAL, PayPal, op rekening en onder rembours. Elke betaalmethode is bij beschikbaar zonder extra kosten,met uitzondering van de rembourszendingen.
Zodra u de bestelling heeft afgerond ontvangt u van ons een bevestigings e-mail. Daarna houden wij u op de hoogte van de status van uw bestelling.
1. Via iDEAL; Veilig, snel en eenvoudig online betalen van uw aankopen.
2. Paypal; Veilig, snel en eenvoudig online betalen van uw aankopen. Ook voor creditcards.
3. Op rekening; U krijgt bij uw bestelling een factuur met het verzoek deze binnen 14 dagen te betalen.
4. Onder rembours; U betaald uw bestelling bij aflevering. De kosten hiervan bedragen 15 euro.
Indien u kiest voor verzending op rekening, kan de Verpleegkundigeshop een aanbetaling vragen. Dit zal echter nooit meer zijn dan 50% van het aankoopbedrag.

Verzending
Wij verzenden uw bestelling met PostNL (voorheen TNT Post). In de regel kunt u uw bestelling binnen twee werkdagen in huis verwachten.

Verzendkosten:
PostNL pakketdienst: € 2,95
Rembourszending NL: € 15,00
Pakketpost Europa: € 10,00
Bestellingen vanaf € 125,00 bezorgen wij gratis (niet van toepassing bij rembourszendingen en buiten Nederland).

Ruilen en/of terug sturen
Voldoet een artikel niet aan uw verwachtingen of wilt u het ruilen voor ander artikel? Dat is mogelijk, binnen 14 dagen na aankoop.

Hanteer hiervoor de volgende stappen:
- Doe bij u retourzending een briefje met uw gegevens. Wij stellen het op prijs als u wilt vertellen waarom u een artikel terug stuurt. Het helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.
-Het retouradres is:

Verpleegkundigeshop.nl
Beuklaan 41
2951 BD  Alblasserdam

Het artikel dat u wilt ruilen of terug sturen moet binnen veertien (14) dagen na aankoop retour gezonden zijn. Anders vervalt het herroepingsrecht.
Vervangende artikelen verzenden wij binnen 1 -3 werkdagen na ontvangst van de retourzending. Indien het vervangende artikel niet voorradig is, stellen wij u daarvan op de hoogte. Ook informeren wij u dan over de te verwachten levertijd.
Indien u geld van ons terug krijgt, boeken wij dat binnen 30 dagen terug op uw rekening. Zorgt u dan wel voor een correcte vermelding van uw rekeningnummer?

Klachtenregeling
Hoewel de medewerkers van Verpleegkundigeshop klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel hebben staan en wij uitsluitend kwaliteitsproducten verkopen, kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Schroom dan niet om contact met ons op te nemen, zodat we tot een oplossing kunnen komen. In de meeste gevallen is  een klacht snel op te lossen. Als we hier langer de tijd voor nodig hebben, zullen wij u dat melden. Dit zal echter nooit langer zijn dan 14 dagen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van een klacht, en wilt u dit voorleggen aan een onafhankelijke partij, neem dan contact op met de Stichting Webshop Keurmerk.

Antwoord op veelgestelde vragen:

Moet ik inloggen om bij jullie te kunnen bestellen?
Nee, dat is niet nodig. Ook zonder in te loggen kunt u bij ons bestellen. Alleen met de inlogfunctie heeft u online inzage in de status van uw bestelling.

Waarom moet ik de verzendkosten betalen bij een retourzending?
Als u artikel ruilt, zenden wij zonder extra verzendkosten het ruilartikel op. Als u besluit producten niet te houden, zijn de kosten voor de zending naar u toe voor onze rekening gekomen. Zo houden we voor alle partijen de kosten beheersbaar.

Kan ik ook met creditcard betalen?
Dat kan alleen als u dat doet via PayPal. Het is bij PayPal mogelijk om uw creditcard te koppelen aan uw account.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Nee dat hebben wij (nog) niet. Het is wel mogelijk om een passessie te organiseren op locatie. Dit kan al bij bestelling van 10 paar klompen of meer.

Wat doen jullie met mijn persoonsgegevens?
Wij gebruiken uw persoonsgegevens uitsluitend voor de afhandeling van uw actuele bestelling. Wij stellen de gegevens niet beschikbaar aan anderen en verkopen deze dus ook niet. Uw gegevens zijn bij ons in veilige handen.